Tuesday, August 09, 2005

Camberley: a milliomoseknal

Na jo van nagyemberek, tenyleg jol eleresztett helyen vagyok. Kaptam a seggem ala egy bazi nagy Ford Mondeot, es mar mentem is vele egy par kort. Kesz mazli 1. hogy nem benzinzabalo (ha szamolni akartok a benzin itt 0.911 pennybe kerul) 2. hogy vezetesem masodik napjan csak nezoje voltam egy balesetnek (epp jottem volna ki a kapun, erre egy no beakar jonni, ezt alig vette eszre egy pasi mogotte, akit a harmadik mar vegkepp kesobb eszlelt es B A N G G G! jokorat tolt rajta elore! en meg csak szepen elhajtottam - :))
Voltam uszodaban tegnap. Bar csak 1.2m mely volt a viz, a korites abszolut angolos: tiszta feher furdolepedok hegyekben, vastag szonyegpadlo az oltozoben, steril es ep zuhanyzo, minden csap mellett markas samponnal es tusfurdovel, es klormentes megis tiszta vizzel. Szinten angolos: csunya nok mindenhol (ez az info csak az allando erdeklodok kedveert).
Ez a haz nagy, sok szoba, sok furdoszoba, nagy konyha, egy hasznalt es egy nem hasznalt etkezo, nappali, duplagarazs az enyim mellett egy Mercinek (most szervizben van a bohom nagy kupe, ezert Dad, vagyis apu berelt egy nagyobb limuzint helyette) es egy Golfnak.
Orias huto, emeletes tuzhely, es itt a dolgozoszobaban es a garazsban konyvek is vannak.
DVD player csak a gyerekeknek van egybeepitve a gagyi tevejukkel...
A kert hosszu es szep, bar ne gondoljatok kerteszeti remekmure, csak gyep bokrokkal es magas fenyokkel.
Sort meg nem talaltam, de vodkat igen! Csak nincs hozza narancsle...
Ket gyerek, egy kisfiu aki nagyon akaratos, de erteni nem nagyon lehet mert beszedhibas, es egy cuki kislany, aki ma nem volt annyira cuki, mert csak a rumlit csinalta nekem. Biztos felvaltva rosszak a kolykok.
Ha Katika eljutna erre az oldalra: a nem hasznalt etkezoben van egy szupi elektromos zongora, majdnem olyan mint tied!

5 Comments:

At 10:01 AM, Blogger GeffZ said...

Haha Buzikaim, enyem volt az elso komment!

 
At 10:02 AM, Blogger Ditte said...

Csak mert hagytam

 
At 5:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Valami furcsa versenyt indítottatok commentekre?
Szóval feltörtél, mint a talajvíz. És azonkívűl, hogy a Mondeót kell megjáratnod és narancsot keresel a vodkához mégis mi a dolgod?
Az uszoda tényleg klasz lehet! Azért legyen benned annyi magyar virtus, hogy mindenből lopsz valamit :o)

 
At 5:31 AM, Anonymous Anonymous said...

A rejtélyes 3. én voltam ;o)

 
At 9:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Csak jelzem, olvaslak.
Pusza, majd ha vmi érelmes eszembe jut, még lehet hogy írok is, vagy már írtam is, vagy mi?

 

Post a Comment

<< Home