Friday, August 12, 2005

A tegnaprol aug 12-en

Na most hogy egy ugyes huzassal kitoroltem amit eddig irtam, kezdhetem az egeszet elolrol.
Tehat a ket kisember valoban hadakozott reggel, mig en megprobaltam meg egy percet aludni valahogy, es oda kellett adnom Bennek, a kisfiunak az ajandekomat, hogy o is megajandekozhasson engem. Kesz cirkusz. Meg azt is felajanlottak, hogy segitenek kibontani, illetve hogy szivesen kernek belole (ehhez Ben meg ma is erosen ragaszkodik).
Este elvittek vacsorazni egy olasz etterembe, ahol a kaja utan jott a suti, egy egy szelet csokis valami gyertyaval a tetejukon, hogy az en szulinapomon ok is elfujhassak a sajat gyertyaikat (Ben mint egy igazi krampusz rahajtott az enyemre is, de azer meg en vagyok az erosebb!)
Ami a legrosszabb, hogy ittak ket-ket uveg kolat es atvaltoztak cocacola mamorban uszo orultekke. Nem hasznalt a leszidas, az uvoltes, a veres: csak porogtek mint a allat! Keso estig! Masnap reggel meg ot harmincas ebresztot nyomattak - mik ezek, katonak? Igaz, azok biztos nem, mert a katonak utalnak koran kelni!

A ven hulye kartarsak megsertodhettek, mert semmi valasz nem erkezett, hogy mikor is szereltunk pontosan...

1 Comments:

At 2:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Lehet, hogy ok sem tudjak.

Hat nincs komment tultenges nalad Zotykom!

 

Post a Comment

<< Home