Friday, September 15, 2006

Folytatjuk

Ha lassan is, de vegul csak elerunk az eskuvore!
Vilieknel meg elvoltunk egy kicsit (persze mert csodaltuk a Kicsit) aztan sipirceltunk is a boldogito igent nezni.
Itt meg ketfele oszlottunk, Fogiek elore mentek a csodaVolvoval (en maradtam, es a Bubus mintha ezert kisse morcos lett volna, s kesobb ki is deult miert).
Hat csk azert mert mi kesob indultunk es meg igy is jval elottuk ertunk oda a helyszinre - na persze, Fogiek nem igazan voltak tisztaban az utvonallal.
Mindegy cstlakoztunk a nasznephez, koszontottunk akiket ismertunk, es en ismet fotos lettem, Fogi papo jovoltabol. De most a masinaban akkora memoria volt, hogy szinte le sem vettem a kezem a kioldorol.
A legelegansabb persze megint en voltam, Fogi es Vili bacsi. Szucsi jol valasztott oltozeket, mert a szmokingja egyertelmuve tette, hogy o a volegeny es nem Fogi, aki Pelikan elvtarskent, azaz mint tanu, buszken feszitett a porondon. Ja es persze megkonnyebbulten mert nem kellett videoznia...hehehe.
Minden siman ment, kalamajka csak az etteremnel adodott, az is csak Vilmos apukaval.
O kesobb jott,es mivel meg a nasznep valahogy becsusszant az utburkolas kozepebe, vagy kezdetebe, neki erre mar nem volt eselye a lezart ut miatt.
Az etterem, ahol a lagzi ment,legnagyobb elonye a csodalatos kert volt, egy miniarboretum, hat baranyszeru kutyaval, ha nem hettel...
Volt lagzizene, volt tanc, toszt, sok pia es kaja. Egesz finom oltak a fogasok leszamitva a toltott kaposztat, na meg a tortat, ami nem kis fejtorest okozott az ifju par himnemu tagjanak. Spongyat ra, a buli nagyon jora sikeredett.
Nekem csak annyi problemam volt, hogy ket napja szinte semmit sem aludtam, ezert kezdtem eroteljesen elpilledni, es hasonlitani egy zombi-izehez. 10 ora utan igy megszerveztuk Fogival a hazaszallitasomat.
Vili mint sofor, Fogi mint kisero nyomultunk hazafele Kispestre a fekete orias autoval. Fel sem tunt nekunk, hogy mi a helyzet egy buszmegalloig, ahol a fiatal csavok irigykedve bamultak minket: "ne az ujgazdag kocsogok..."
Ja hat harom ficko puccosan kioltozve! Egy tagbaszakadt sofor, egy testor az anyosulesen, es a fontos utas (Fogin sajna mar nem volt a zakoja, igy nem is vot olyan hiteles, de a Volvo hihetetlenul bevalt, mint joker!)
Mire hazaertunk, radobbentem, hogy nem sok hely lehet alvasra, hisz a kovetkezo nap csaladi muri volt esedekes, az en szobamban alvasra nincs hely a sok lom miatt, es a legtobb agy tutira foglalt volt. Errol miutan meg is bizonyosodtam tajekoztattam ket utitarsamat, majd visszamentem veluk a lagziba. Lekesve pont a menyasszonyi tancot.
Meg a party ment egy ideig, aztan mentunk aludni - en Fogiekkal megint Edvinekhez.

1 Comments:

At 11:14 AM, Anonymous Anonymous said...

EMBER!!!!!
ÉN NEM VEZETTEM A PUCCOSKOCSIT ÖSSZETÉVESZESZ A FOGIVAL!!!!!!

Na csá.

 

Post a Comment

<< Home