Wednesday, June 07, 2006

Qrva meleg van itt

Izzadok mint egy lo, itt meg lehet fulladni. Hazarepulok inkabb holnap, mert a gep legkondis, meg ha valami gaz lenne, odafonn ugyis minusz otven korul kattog az ido.
Anyukamnak vettem baro torolkozot a Petticoat Lane mini verziojan, aztan tettem egy setat a Liverpool Stationre. Atvergodtem egy baresz lemezpiacon: bakelithegyek! Bedobtam egy chocolate fudge-ot banan izben, loptak egy marek cukrot, aztan most megyek tovabb. Ezeknel a bena angoloknal meg egy normalis furdo sincs, csk a privat miliomos aztatok.
Hajnalban sikeres korai vegzesunk volt, 2:11-kor, csak hat Eszak-Kelet Londonbol nem olyan egyszeru hazautazni ejszaka delre... Raadasul valami szar legkondi megallas nelkul bug a kocsma tetejen az ablak mellett, szar a matrac, olcso vacak gagyi rugokkal, igy nem volt konnyu alomba szenderulni! Majd valamikor elintezem ezt a szart, mintha lenne rajta egy kapcsolo. Csak nem konnyu hozzaferni, vagy harom metert kene maszni fel a csupasz falon...

3 Comments:

At 8:15 AM, Anonymous Anonymous said...

majdjolnyakonbaszlakhanekedsemmisemjo ha almos vagy tudsz aludni.

 
At 1:38 AM, Anonymous Anonymous said...

Ez kedves volt bárki is szólt hozzá!
Nincsenek extra csokoládé igényeim. Nem vagyok válogatos jöhet minden, mint Gombóc Artúrnak: lyukas csoki, kerek csoki, szögletes csoki, tőltött csoki, táblás csoki, étcsoki, tejcsoki, nugát, bonbon, drazsé, kis csoki, nagy csoki stb.

 
At 8:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Akiről te beszélsz az nem a Gombóc Artúr, hanem a Fogi :-) (drcsoki az emilcíme is.
Bye Wilheim maister

 

Post a Comment

<< Home