Friday, May 05, 2006

Blogolok

Itt most ket vegen vegzodnek a dolgok: ha nem dolgozom, pihenek; ha nem pihenek, bulizunk; ha nem bulizunk, akkor Ditte bebivel jarjuk a varost, kulturalodunk, vagy ilyesmi.
Az epret ket pofaval zabalom, penz nem szamit, cipot is akartam venni ma, de az meg nem vot olyan ami tetszett volna.
Az iwiw egy lassu szar, meg ilyesmi. Van itt angliaban is, hehe, kis a-val.
Es hogy hogy vagyok?
Hat ugyhogy. Ugyhogy majd irok kesobb valami jobbat.
Csok nektek.
Olvassatok a nyulize-Ditte-oldalt!

5 Comments:

At 1:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Már aszittem eltüntél. Elnyelt a MetróManó.
Ott milyen eper van magyar? Mert mi a spanyolt kapjuk. :-((
Azé írhatná néha a bloggba.
Dolgozz keveset.
Vilheim Mester.

 
At 2:11 AM, Anonymous Anonymous said...

Az iwiw olyan mint az Isten. Mindeki hallótt már róla és sejti a létezését de még senki nem látta. Legalább is nekem még nem küldött meghívót senki, hogy regisztráljak!

 
At 9:42 AM, Blogger Ditte said...

ne foss elvis befenyitettem a zolit, hogy az elso meghivojat neked kuldje

 
At 9:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Az elsőt?!
Úgy tudom csak egyetlen egy meghívót lehet küldeni az iwiw-re, -ről, -be...

 
At 9:41 AM, Blogger GeffZ said...

Az iwiw az szar es lassu. Mindenki ott van, de senkit sem ersz el, mert lefagy a rendszer.
De itt van az uj gagyi iwiw, tok jo!

 

Post a Comment

<< Home