Monday, April 17, 2006

Husvet! Most ehettek hust! Locsolni a csajokat, buzikaim!

A sztori itt folytatodik:

A telefonom meg aznap hogy elhagytam megkerult, egy spanyol vagy mexikoi klubban kiesett a zsebembol es valaki leadta a pultnal. A lokott pincerek meg csak hallgattak a csorgest (Tcs: Ez az a haz) es tancoltak ra, de jo kis zene.
Ditte rajukcsorgott aztan elszaladt erte.
Meg aznap aztan a kezunkbe nyomtak egy csomo ingyen bagettet egy eppen bezaro peksegnel, aztan betegre ettuk magunkat az egyik kavezoban, ket nap mulva is szenvedtem.
A franc a hulye angolokba, ezeknel nincs somloi!

Na gyogyok, ki a vilag legszerencsesebb embere?
Meg egy pelda - a kedves rohadt kis szuka (banyakutyaja) megszokott ket napja a szivbajt hozva ram a kert vegeben egy apro lyukon amit a keritesen talalt. Att kellett vergodnom a dzsumbulyon es futnom ketsegbeesetten egy-ket kilometert, de a dog ott volt, kisse el is tangaltam, de meg (szerencsere) a hatso terulet le is volt zarva, es valahogy vissza kellett jutni, a lyuk es az aljnovenyzet csak kutyaknak es rokaknak oke... de ezt is sikerult feloras boklaszas utan megoldani.

Tegnap Brightonban voltunk a tengernel, ami ugy tenger mint a Balaton, az csak a Csatorna...
Egy ket kep a tengerrol, a varosrol es a hosszu molorol:




Ticc es Manus.



Ember a vizben!!!!!!!!!!!

4 Comments:

At 12:32 PM, Anonymous Anonymous said...

Ez milyen csatorna? Jön rajta az HBO? :-)) Én egy hónapja nem ettem pékárut. utállak, szeretnék én is rosszul lenni. Most épp a Szücsiéknél vagyunk, de csak üres virslivel traktáltak. :-)) Na mára ennyi. A cimborád üdvözöl, és gratulálunk, hogy újra áll a Péló a Ditte szerint. Tudod felvirágzás... Adj neki. Vilmos mester. És a többiek....

 
At 1:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Szevasz Desszert vagy Geszler? Ho-ho-ho pontpontpont
Itt vagyunk a kutyánál a névnapját ünnepeljük, majd valahogy mellékelünk fényképetvessző mihelyt a helyi tudosok megmondják hogy kellfelkiálltójel
Ja a titkárnőm írja a levelet (Mágnes) és még ezt is képes volt leírni a kedves aranyos jövendőbelim, gyermekeim anyja ezt persze nem én diktáltam, valószínűleg kirúgom de persze nem fog kirúgni mert kell az állás, hogy eltudjam tartani a mocskos fattyait.
Köszi a Lóti-futi képeket. Remélem különbséget tudsz tenni amit én diktáltam és amit a titkárnő kommentált. ez nem igaz ezt a nem igazt húzdd ki ne írd le mindent amit mondok mert nem fogja érteni amit írunkpont
Voltam Rommániában a családdal, jó voltpont ja és nem locsoltam meg a Mágnest húsvétkor!Senkit nem locsoltam meg, ezt nem kell leírni.
Kérjük meg a Vilit olvassa el lehet-e érteni de végül is tök mindegy, ELKÜLDJÜK ÉS KÉSZ.

u.i.: a titkárnő alkoholos befolyásoltság alatt írta. PERSZE A FŐNÖK IS.

Fogi és Én

 
At 10:05 PM, Anonymous Anonymous said...

Teljes az elme baj a haverjaidnál!
Indőnként az írásaid megértése is komoly agymunkába kerül, de ezek az agyament hozzá szolások frankón passzolnak hozzá.

 
At 7:33 AM, Anonymous Anonymous said...

Hahó Metró Tündér!

Hova tűntél?
Elrabólt az alagútmanó?
Írjá' valamit vazze'!

 

Post a Comment

<< Home