Thursday, March 02, 2006

Tegnap

Ma sem kaptam (ez a tegnap) meg az aram alatt levo szakaszok diagrammjat, egyszoval terkepeket, masszoval man megint nem tudtam dolgozni. Ez csak azert kell mert Londonban van 12 metrovonal, tobb mint 300 allomas, es nem art tudni, hogy hol mennek az aramvezetekek, ahonnan a vonatok felveszik a kakaot!
De legalabb mar atestem minden agyigazitason es mar kezdhetek teljesen - gyakorolni, amig meg nem lesz mindenem a full IV-hoz, ami az onallo munkavegzest jelenti jelen esetben. Na, majd az elso fizetesemnel visszaterek meg a temara...

Meg vissza egy kicsit a hetvegehez:
Az IWM legnagyobb hatranya pont a legnagyobb elonye: az hogy haborusdis, vagyis ebbol kifolyolag nem a lanyok kedvence, azaz Dittenek sem ez a kedvence, hacsakmeg nem talaljuk majd a katona barbie-kat valamelyik eldugott teremben. Nyugi erre minden esely meg van, hiszen a muzeumnak tobb mint a feleben nem is jartunk!
NA innen meg elhuztunk kajalni. Bepizzaztunk, aztan irany vegre annyi hosszu ev utan eloszor az IMAX!
3D, es tenyleg. En sem akartam elhinni, de az. Van egy furi hemu, egy szurke szar, de az olyan profirnyakul harom dimenziosra varazsolja a latvanyt, hogy csak na. Tenyleg ott ulunk a kepben...

3 Comments:

At 12:37 PM, Blogger Ditte said...

Elkepeztoen produktiv vagy edes Zoltanom, jo olvasni.
Azert talan a holokausztnal nem a lenyugozve szo volt a legtalalobb ramnezve. Az elszornyedve meg oke lenne, bar ahhoz meg most kellett volna eloszor hallanom a dologrol. Viszont a terepasztalnal tenyleg volt egy par pillanat amikor mar nem nagyon birtak az idegeim a mokat. Na, puszi mindenkinek, Ma lesz a Hitler bukasa a valahanyason, lehet, hogy megis megnezem.

puszi,

 
At 12:35 AM, Anonymous Anonymous said...

Mindig elfelejtem, hogy mi volt a németek csoda fegyvere, pedig biztos hallotam már csak amikor kiderült, hogy mi az akkor én valami szenzációsabbra számítottam.
Talán valami rakéta vagy pilóta nélküli repülővel próbálkoztak csak nem készült el.
Szóval mi is volt a csoda fegyverük?

 
At 7:42 AM, Blogger GeffZ said...

Volt nekik sok, nem egy, te lokott!
Raketak, sugarhajtasu vadaszgepek, specko tengeralattjaro, stb

 

Post a Comment

<< Home