Saturday, May 13, 2006

Alkonyattol pirkadatig

Elmentem tegnap dolgozni, csak ugy lazan, minden melegebb cucc nelkul, mert mi mas okbol is tennenek mas helyre, mint egesz hete: Elephant & Castle? Hat csak azert, hogy levizsgazhassak. Northolt station: Eszak London nyugati csucske (mi persze delen lakunk). Enap meg nem tudtam berletet venni, ezert a munka helyre menet beugrottam Southwark allomasra egy kicsit korulmenyesen a metron keresztul - szerencsere a kollegak atengedtek - de az allomason olyan Travel Card nem volt amilyet en szerettem volna. Na mindegy, repul az ido, gyerunk Northoltra. Ott minden rendben lezajlik, egy kisebb bokkeno csak, hogy az urgeknek a vizsga munka eljarassal ellentetben most surgosseg miatt vegig kellett dolgozniuk az idejuket 4:30-ig.
Eztan sajna elfuvarozott a vizsgaztatom valameddig. Mi a gaz ezzel? A metrotol ejszakai busz megy befele a varos szivebe, mig ez a sukeboki olyan helyenn tett le, ahol ejszakai busz nem is jart, es a szombat miatt 6 korul indulnak (ido 4:45). Duhomben rugtam amit ertem, de ettol a buszok meg nem akartak jarni, hat gyerunk gyalog - valamerre: sajnos csak metroterkep volt nalam, de az autopalyat ismertem, tudtam merre kell indulni. Eroltetett menet a varos fele, de ot km utan sem tortent erdemszeru valtozas, ezert letertem az utrol.
Berlet, jegy nuku, es nem is volt hol venni, mert meg minden be volt zarva.
De a reggel, a napfelkelte olyan szep, mindig is szerettem. Igazi frissito, teljesen mas mint a naplemente. Eltoltott a jo kis Ausztria erzes megint...
Hosszas caplatas es ingazas egy buszon utan eljutottam egy metroallomasra, ahol megint csak nem tudtam rendes jegyet venni. Ezek itt Oyster kartyat hasznalnak, amit fel kell tolteni x osszeggel, de ami jelentosen olcsobb a rendes papirjegynel.
Na ez a feltoltes itt nem sikerult, de megint mazlim volt, mert a metros figura atengedett. Meg valamit magyarazott, de hat ki erti a benszulottek furcsa nyelvet itt?
Metrozok nagyba, ami sokkal gyorsabb mint a busz, atszallok, de ket megallo utan oriasi fustre terek magamhoz: a Piccadilly utan tuz utott ki az alagutban, lezarjak az egesz Bakerloo vonalat. Leszallas a Charing Crosson, ahol mar vegre tudok jegyet venni, es azutolso negativum mar (meg egy ora utazas utan) csak az a pokhalo, amit a pofamba kapok a kapuban...
Munkakezdes elott egy oraval haza is ertem!

3 Comments:

At 8:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Még mindíg nem vágyom oda...
Nekem már a Fogarasiig is sok elmenni...
Ritkán is megyek :-))
Vegyél egy suzukit, azzal olcsóbb a közlekedés, és időhöz sem vagy kötve.
Van jobbkormányos suzuki???
Az angolok köcsögök, és kész....
Na pá... Wilheim Meister

 
At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Ez már majdnem Die Hard volt inkább, csak a füstölgő alagútból mocskos trikóban, kissé péppé verve kellett volna elő osonnod ahogy Bruce Wilis szokta :o)

 
At 3:29 AM, Anonymous Anonymous said...

van jobbkormanyos suzuki ;)

 

Post a Comment

<< Home