Tuesday, June 06, 2006

Hello mindenkinek

Ki emlekszik meg a sargadinnye izu ragogumira? Abszolut tuti volt! Ha valakinek lenne idogepe es tervezne hogy visszautazik a 90-es evek elejere, hozzon mar nekem egy nagy szatyorral! Koszi.
Ja ez csak onnan jon, hogy most eppen a konyvtarban ulok es itt van zacsiban mellettem ket kisebb sargadinnyuci, es az illatuk aggressziven indent bejar korulottem, hehehehe!
Igy sokkal jobb mar, hogy nem dolgozom nappal, tobbet tudtam aludni, bar a matrac ratyi nagyon. Az agy be van szakadva, ugyhogy nem volt egyszeru alomba szenderulni. Tegnap hiaba aludtam sokaig, este, vagyis hajnalban mar megint tok koma voltam, mire hazaertem meg annyira kijozanodtam es magamhoz tertem, hogy csak hanykolodtam es a hiperkenyelmes katonasagi agyamra gondoltam.
Szerencsere a folyoson volt haram kiszuperalt ajto, ugyhogy egy kes segitsegevel eltavolitottam a kilincseket, majd a cuccot becsusztattam az matrac ala. Az ugyanolyan puha maradt, de legalabb a godor eltunt alola.
NA pa csakokaim!

2 Comments:

At 9:21 PM, Anonymous Anonymous said...

Orbit párnás megoldásában létezik sárgadinnye izű megoldás. Ha találok akkor szerzek neked.
A szombatom már le van stipi stopizva duplán is. Bár a délelöttje még szabad..., de ki akar csokifondüzni délelött?

 
At 7:06 AM, Blogger GeffZ said...

A szombat foglalt. Csokifondu vasarnap. Amugy kersz valami csokit innet, Angliabul?

 

Post a Comment

<< Home