Monday, June 05, 2006

Back In The UK

Na nem zuhantunk le, megsem. Arra ebredtem, hogy landol a gep. Aki teheti viszont utazzon rendes legitarsasaggal, ne ilyen trabanttal: tobb hely, jobb hangulat, kaja, pia, kenyelem.
A felszallas fasza volt, egesz Budapest ott volt a seggunk alatt. Nem tunt valami bazi nagynak! Lattam Budat, Pilisvorosvart, Piliscsabat, Dorogot, Esztergomot, a Bazilikat, atrepultunk minden olyan hely folott ahol Fogival kirandulni szoktunk, aztan melyen berepultunk Szlovakiaba. De itt mar elaludtam.
Lekestem a buszomat, mert varni kllet a kiszallassal es a csomagok is kesve jottek, de jo fejek voltak, extra dij nelkul el tudtam jonni egy kesobbi busszal. Az easybus-t nem sokan ismerik. A sok penzes inkabb megy vonattal, nem sajnalva fontot es az idot.
Beertem a varosba, de meg nem volt edvem elvanszorogni a szobaig. Az ido amilyen ramatynak indult a repterenk a megerkeztunkkor, most olyan fasza: ragyog a nap, az embernek meg csak csurog a seggerol a viz.
Fogalmam sincs meg, hogy mit egyek, de majd valamit kitalalok.
Magyarhon fasza, a Duna vegre megint magas, es kiraly helyen lakunk. Belvaros, egyker, Buda, Var - kell ennel jobb?
Csak ne lenne minden olyan baszott draga. De hat a Kazmer modszer igy mukodik: ha kicsi a kereslet jol fel kell vinni az arakat, hogy a befektetes egy ketto megteruljon.
No akikkel nem talakoztam, azoktol bocs, akikkel meg igen, azoknak ejjao! A vb mingyan kezdodik, ideje feltolteni a hutoket es kifizetni gyorsan az elmu szamlakat - csak hogy biztosra menjunk, menjetek!
Pech, a kecoban nincsen teve, csak a keszulek, de hat olyan nagy baj ez?

2 Comments:

At 2:05 AM, Anonymous Anonymous said...

valahol elvesztettem a fonalat...
Te most tulajdonképpen már vissza is mentél Londonba?
Ez csak ilyen villám lágotás volt(, mint annak idején Torgyán doktornak miniszterkedése idelyén)?

 
At 10:06 AM, Blogger GeffZ said...

Ne tojj be, raersz hetvegen?
Csokifondu? Buli? Mi a franc?
Ditte szama: (titkos adat).

 

Post a Comment

<< Home