Tuesday, September 05, 2006

Meg mindig otthonrol ( a folytatas)

Mobil nelkul, telefonszamok nelkul kenytelen voltam gyorsan felhivni Dittet mert az o mobiljaban ott voltak a szukseges telefonszamok, bar az o szamat sem tudtam fejbol... De anyukam igen!
Gyors korkapcsolas, egy ket program lefikszalasa, dvd vadaszat, talalkozok, banklatogatas, stb, es a pentek gyorsan el is repul.
Az ejszakat a Martin-villaban toltom Fogival es Agival, vidam kesei lefekvessel es korai ebresztovel, mert a repterrol anyukamra csorogtek, hogy lehet menni a poggyaszert, s menni, mert hogy nem kaptak felhatalmazast, hogy hazaszallitsak.
Ott persze kiderult, hogy ez egy nagy kamu, de legalabb megerkezett az unneplom es a naszajandek. Addig is kielvezhettem legalabb a nagy elegans fekete Volvo elonyeit.
Eljenek a keresztapak!
Az delutan a felkeszules vagy elokeszules ideje volt, de belefert meg nehany dvd es cd(teljesen becsavarodtam az alacsony araktol), illetve egy latogatas Viliekhez.
Ott persze az aprosag aprosaga teljesen ledobbentett, egy igazi piciPanna!
Akkorka volt mint apukaja kezfeje!

2 Comments:

At 11:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Azóta nőtt egy csomót, van már vagy 3,75 kg. 52 cm. Hatalmas :-DDD.
Itt megszünt az olcsóság, szerintem haza se gyere. Én is mennék innen. Dübörög a gazdaság, ezért már az alkalmazottat is kirúgtam. mennyit is keres ott egy gázos? Mindegy a Pannát úgysem vihetem. "Ezt a földet választottam" (Republic) Na Pá.
Shrek-ék. És a Panna.

 
At 5:20 PM, Blogger Ditte said...

ugy tunik, vegulis a tortenetben pont ott tartunk ahol mult heten.
Vilmos kedves ne ijesztgess, nekem a gyerek ki ne nojje a ruhat meg mielott megkapja, ne adjatok tobb kajat neki. Mindennek van hatara, panaszkodsz itt a gazdasagra a Panna meg mar minden hataron tul novekszik.

Akkor most karacsonyra mekkora ruhat vegyunk neki.

 

Post a Comment

<< Home