Thursday, September 29, 2005

Londonban

Ja, hat ott vagyok. Tegnap Nicola kiutasitott, ami jo is, meg rossz is. Nagy szemetseg volt csak ugy ukkmukk fukk kitenni, meg akkor is ha joval tobb penzt adott,mint amennyi szerinte jart. Nem igazan szeretem az ilyesmit, ugyhogy elmehetnek a fenebe! A gyerekeket meg elvihetnek ordoguzesre es utana megkeresztelni, hatha bekovetkezne az altaluk is annyira vart javulas! Ah, sokkal jobb. Csak a sok hulye szennyesem zavar, mert a mosas nap elott eggyel kellett eljonnom. De egy torcsijuket veletlenul elhoztam. Majd egy nap visszamegyek egy Aston Martinnal, es kedelyesen atadom nekik.
A vicces az egeszben az, hogy elozo nap megkerestek minket valami izetol, es egy mini forgatostab riportot csinalt velunk, hogy milyen az au pair-ek elete es a kapcsolatuk a csaladdal. Fel negykor mar a kamera tuzeben kellett megerkezni, es a lefekvesig forgattak, utana meg egy riport Nicolaval, es velem. Reggel visszatertek es ment a forgatas tovabb: minden ment a kazettakra - oltoztetes, reggeliztetes, beszelgetes, utrakeles, iskola, es a vegso beszelgetes! True story - mondtam nekik.
A film meg csak ment tovabb. Folvettek a pakolast, a kimenetelt, forgattak az allomason, es utana kedvesen elbucsuztak.
Nehany telefon es Reka ismerose segitsegevel maris volt hol aludnum, ugyhogy koszi Reka, es koszi KisMano!
Most egy par napig munkat keresek, utana meg dolgozom mint a guzu, es kozben majd talalok valami jo kis szobat is.
Kesz kaland! Estenkent uldogelhetek majd a kavezokban, irhatom a naplomat, amit egy alkalmas pillanatban aztan begepelek valahol, hogy ti is olvashassatok!
Ja hogy hol alszom mostanaban: szlovak csocseszek kozott, vannak vagy nyolcan, de legalabb az egyik srac beszel magyarul, raadasul Ujhely kornyeki, meg Szephalomba is szokott jarni kajalni a Nandihoz!
Sajnos az angolt nem beszelik valami jol, ami a tovabbi kommunikaciot egy kisse megneheziti...

5 Comments:

At 2:06 AM, Anonymous Anonymous said...

Tulajdonképpen miért tettek ki?

 
At 3:28 AM, Blogger GeffZ said...

A kerdes jogos. Azert mert kotsogok! Sajnos nem jottem be a familynek, na de elarulom az igazi okot 1x amit Nicola mondott 2x amit en gondolok:
1. Megbantottam szegenyt mert a fustolot masodszor is hasznaltam, es o allergias ra, es ez a teljes figyelmetlenseg es nem torodomseg jele. (Az persze hogy megkertek, hogy ne haznaljam nem igaz, en igertem meg magamtol, es azt meg honnan a picsabol tudtam volna hogy alllergias ra?)
2. A papa irigy volt ram, s ez teljesen le is jott a viselkedesebol. O gurizik mint a allat, en meg a bebicsoszkodessel kapok szallast, fasza kajat, moshatom a ruhaimat es meg kocsim is van! Azt azert nem kell tudnia hogy a kojkei bar tudnak aranyosak is lenni, sajnos idegtepoek alapjaraton.
Ha meg annyira bassza a csoret hogy egy idosebb ficek van ott, akkor mi a fasznak kerestek 27 ev feletti fiu au pairt? A kiscsako meg amugy is erosen tori az anyanyelvet, ahhoz nem art valaki olyan aki azert beszeli az angolt.

Na hat ennyi, egy ket velemeny morzsaval fuszerezve...

 
At 3:38 AM, Blogger Ditte said...

azt mondtad mesz munkat keresni. 10 perce beszeltunk.

Holnap levagom a pocsodet

 
At 3:14 AM, Anonymous Anonymous said...

Csá
E.Peti vagyok HUN-ból
Csak azt szeretném kérdezni,hogy mit is mondtál mennyi a zsé havonta?
Egyébkéntkirály lehet kint.Én is kimennék valahová ha nem lenne a család. Emil címed nincs?
Na csá

 
At 1:08 AM, Blogger Ditte said...

Szia E.Peti! Nem egeszen tudom, hogy ki vagy de a Ramiriszes Petire tippelek. Nem vagyok benne biztos, hogy a Zoli tul surun tudja nezni a blogjat, de itt az e-mail cime, gondolom azt azert hamarosan megnezi: zoltangeffert@yahoo.co.uk

udv, Ditte

 

Post a Comment

<< Home