Wednesday, February 28, 2007

...a többi néma csönd.

Tisztelegjünk szeretett anyukám előtt, akit ismertetek Erikaként, Eraként, Erika vagy Babi néniként, s aki a mai nap itt hagyott bennünket, ebben a zavaros világban.
Nagy erővel és életkedvvel állt és harcolt betegsége ellen, nem adva fel a küzdelmet egészen az utolsó pillanatig, amely számomra teljesen váratlanul jött el.

Hétvégén a kórházban minden nap meglátogattuk apummal, nagyon örült nekem, vittem neki áfonyát, amit nagyon szeretett, kapott egy új tréningruhát tőlünk Angliából, amit ő kért és ami nagyon tetszett neki. Úgy tervezte, hogy abban megy a tornatáborba a "banyákkal" Mátraderecskére, amit már nagyon várt. Hosszú évek óta egyet sem hagyott ki ezk közül a bulik közül.

Szomorúak vagyunk és könnyekkel teli, hiányzott, hiányzik és hiányozni fog mindannyiunknak: nekem és öcsémnek, apunak, testvéreinek, rokonainak, barátainak, de ügyfeleinek is.
Nemcsak anya, de egy jó barát, egy igazi támasz, akire mindig lehetett számítani, aki ha tudott segített...

Anyukánk elment és nagy űrt hagyott maga után, magunkra maradtunk. Magunk kell most már hogy boldoguljunk...

Puszilunk és szeretünk mind!

Geffert Józsefné Vágó Erika 1951. augusztus 3. - 2007. február 28.





4 Comments:

At 11:47 PM, Anonymous Anonymous said...

Fogadd részvétem.

 
At 10:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Szia Geffi!

Én kimaradnék ebből az adok kapokból. Csak annyit tudok, hogyha az ember elveszti egyik szülőjét akkor az hogyan érinti őt. Nekem nem volt kedvem beszélgetni, és eléggé kiborított a dolog, pedig nekem a faterommal nem is volt felhőtlen a viszonyom. Viszont a te kapcsolatod anyukáddal jó volt, ezért még én sem tudom átérezni igazán a történtek mennyire ráztak meg. Ezért nem hívtalak és beszéltettelek. Gondoltam van elég bajod. Ha bármiben tudok-tudunk segíteni szóljál bátran, és fogadd részvétünket.

Ui. Én sajnos fateromtól nem tudtam elbúcsúzni, sőt az utolsó találkozásunkra sem emlékszem. De szerencsére te itt voltál anyukádnál a hétvégén. Ez a legfontosabb szerintem.

Kitartás. Vili.

 
At 12:44 PM, Anonymous Anonymous said...

Csak hogy tudd:
Erre tudok mit mondani.....

 
At 11:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Zolikám!
A mérhetetlen fájdalmadon enyhítsen a melletted álló sok barát, szerető családtag.
Azt a szörnyű űrt, ami most keletkezett segítsen kitölteni szeretettel, gondoskodással a te társad: Editke.
Nem találkozhattam anyukáddal, de tudom, hogy egy nagyszerű édesanya volt, és te amit megtehettél érte
- amikor vele lehettél akkor ott voltál! - azt meg is tetted.
Most szeretettel ölellek
Gitta (néni)

 

Post a Comment

<< Home