Wednesday, April 29, 2009

A nyeremény

Nem akartam nagy dobra verni, amíg meg nem érkezik, de már annyi kalamajka van körülötte, hogy kiírok némi információt ide.

Szóval van egy Gatorade nevű isotonikus ital, amit hébe hóba sportoláskor fogyasztgatunk.
Ennek most volt egy nyeremény akciója, miszerint a cimkék túloldalán található kód internetes felvitele után azt sorsolásra bocsájtották januártól áprilisig minden nap. Ezen tehát napi szinten ezer fontnyi értékű sportfelszerelést lehetett nyerni, s mit ad Isten, NYERTEM!!!
Nézegetem valamelyik nap az elektronikus postámat, s ott a levél: Gratulálunk, nyertél!

Fantasztikus.

S utána a machinéria:
- telefon, hogy a kiválasztott golf cucc (nagyon menő és nagyon drága) 28 napon belül érkezik
- levél, hogy csúszik a dolog, mert a dolgok nincsenek raktáron
- levél, hogy nem is lesznek, kell-e inkább utalványban a pénz
(persze, mondjátok, hogy miért, nem azt nyertem? nem, hanem golf cuccot, mert szeretnék már játszani végre normálisan, pályán, na!)
- na jó, utánajárok magam: a cég ahonnan szállítanának egy bizonyos JJB Sport áruházlánc, a weboldalukon körbebarangolva azt találom, hogy semmi sincs szinte raktáron - nem ami nekem kellene, hanem szinte totál semmi!
- próbáljunk mást (de előbb friss hír e hétfőről: a JJB Sportlánc a csőd szélére sodródott, s csak a hitelezők jóakaratán múlik a sorsa; még aznap este értesültem, hogy az álam közbelépett és megmentette a céget) felhívtam őket, megrendelni lehet bármit, de az utalványt csak a boltokban lehet beváltani - nesze semmi fogd meg jól!
- írtam a Gatorade-nek, telefonáljanak ők és rendeljék meg ők a cuccot, vagy küldjék ki a zsozsót
- visszajeleztek, hogy OK, odacsörögnek a jjb-nek
s most itt tartunk.

Tessék hát szurkolni skacok, hogy a cucc mielőbb megjöjjön!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home