Monday, August 29, 2005

Hello olvasoim!

Szombat:
Reading - Mozi:
Charlie and the chocolate factory















Vasarnap:
Az elozo nap szulinapi zsuron voltun a csaladomnal. Itt volt nagyi, papi, dedi (94 eves oreg lady, aki kinez vagy hetvennek), a family es mi Dittevel. Beszelgettunk, a nagyok es Ditte boroztak, barbecue, suti, aztan elhuztunk Windsorba. Mivel minden bolt bezart, vegre volt alkalmunk hogy a kiralyi szekhelyet jol korbesetaljuk. A kastelyparkban van az ugynevezett Long Walk, ami valoban jo hosszu, ezert aztan el sem setaltunk a vegeig (lasd a kepeket fenntebb). A varoska gyonyoru, a Temze part nyuzsog a turistaktol, rengeteg a hajocska, kacsa, liba, hattyu.





Hetfo, Bank Holiday:
Ma is igen szep helyeken jartunk, sajnos fenykepezogep nelkul. De hogy ne szomorkodjatok, szereztem ket erdekes kepet. Mind a ket kepen Marlow varosa lathato, illetve annak a Temze folott ativelo hidja. Ez azert kulonleges mert egyika annak a ket hidnak amelyek William Clark munkai kozul a mai napig allnak. A masik ennek a testverhidja, a Lanchid Budapesten. Errol ket angol-magyar nyelvu tablan meg is emlekeznek.
Szoval setank erre vitt ot merfoldrol arrebrol, at dombon-volgyon-reteken-erdon-mezon. Meg gombat is szedtem. Marlowban aztan piheneskeppen elkoszaltunk vegig a foutcan, aztan irany vissza a kocsihoz, de immar a folyoparton. Sok szep haz, sok szep hajo es yacht, ezt mind latni kell. A Temze pediglen nagyon tiszta, ket meter melysegig lazan le lehet latni, kedvunk is lett volna furodni benne.
Manus hala az egnek birta a turat es klafa jol erezte magat. Meghozza egesz hetvegen! Kiraly!

8 Comments:

At 1:12 AM, Anonymous Anonymous said...

Hello Zoltan,

akkor en most mit irjak a blogomra? He? Latnod kellett volna az arcomat mikor meglattam a blogodon a kepeket, es az elso 1-2 masodpercben nem jutott el az agyamig, hogy honnan vannak a kepek. :)) Puszillak

 
At 5:44 AM, Blogger GeffZ said...

De azert remelem tetszett! Meg nem is irtam le mindent, csak gyorsan firkantottam valamit, ugyhogy scak rajta!

 
At 6:33 AM, Blogger Ditte said...

Egyebkent azt vettem eszre, hogy teged is olvasnak, de inkabb nekem commentelnek. Te, Marcsaeknal a porszivoktol, meg a vasalotol agyergorcsot kapok. Faszom kivan ezzel a fejelett angliaval neha, hogy semmi sem mukodik normalisan

 
At 8:03 AM, Blogger GeffZ said...

Egy kis bleach racsoppent a rovidgatyomra, fasza. Most megkerhetem anyukamat, hogy hajtsa fol a szarat terd fole...
Bleach pucolj budit, nesze!
Szerencsere Nicola vegre hozott egy kis domestost.

 
At 4:36 AM, Anonymous Anonymous said...

Klasz helyek, de tényleg!
Hétvégén Solymáron voltam kirándulni, mi is szedtünk gombát da nagy részét kidobtuk mert nem sikerült azonosítani.
Moziba is voltam a Csontdarálókat néztem meg (Adam Sandler) eredetile persze más a címe The Longnest yard vagy valami hasonló de szerintem hatalmas jó vígjáték :o)

 
At 7:57 AM, Blogger GeffZ said...

Tenyleg, Adam Sandler egy zseni...Boaaa. Na Sunyikam orulhetsz, a kedvedert loptam egy torulkozot a klubbol!

 
At 9:40 PM, Anonymous Anonymous said...

Remek, bűnöző lettél! Irány a Tauer (vagy hogy a fenébe hívják a híres börtönüket)! De itt még nem szabad megállni, gyüjtsd össze a teljes kollekciót: fürdőköpeny, tusfördő, csaptelep, zuhanykabin, csunya angol nyanya... na azt talán kihagyhatod!

 
At 12:45 AM, Blogger GeffZ said...

STUPID

(Egyebkent: The Tower of London)

 

Post a Comment

<< Home