Saturday, December 03, 2005

Hello!

Ditte nem is irta, hogy egy hete mar lattunk egy szep muanyag karacsonyfat villogni egy kedves fekete csalad nappalijaban!
Hiaba, az eszt itt sem kanallal merik!
Megvan a fasza uj telefonom! Lehet vele fotozni, zenelni, meg ilyen marhasagok. Aztan sokat pofazhatok is rajta, peldaul, hogy hallo, dragaim, van nalatok egy szabad hely egy-ket het erejeig jan22-tol? Meg ilyesmi.
Annyi plecsnim van mar... a metrohoz mar elmehetek sineket jarni felugyelet mellett; tudom mit jelentenek az ilyenolyan jelzesek, hol megy aram, mekkora aram, mekkora patkany, stb.
Itt, a kedves angillus csaladnal meg elszokott a gyerek, raadasul nem is tolem, hanem tegnap a szuleitol. Amikor eljottem alig vartak mar hogy hivhassak a zsarukat...

2 Comments:

At 10:19 PM, Anonymous Anonymous said...

Én már annak is örülnék ha telefonálni tudnék a telcsimen. Teljesen feltöltött aksival képes beszélgetés közben váratlanul lemerülni, utánna ha vissza kapcsolom akkor muködik megint néhány percig. Magától persze nem merül le elvegetál akár másfél hétig is ha kivárom a teljes merülést. De kalandvágyból nem cserélem le. Az egyik éjjel én is részese lettem a karácsonyi örületnek. Az Ázsia Center parkolójában segítettem felszerelni a hópihés dekorfényeket a villanyoszlopokra.

 
At 1:25 AM, Blogger Ditte said...

Ne aggodj Elviskem, ha jok az idegeid, sokaig birhatod ilyen telefonnal is. A Geffinek sikerult 4 evig szar telefonokkal szivnia.

 

Post a Comment

<< Home