Tuesday, December 06, 2005

Kepek





4 Comments:

At 10:34 AM, Anonymous Anonymous said...

Hat en nem kifejezetten ezeket, illetve nem csak ezeket tettem volna fel, azert kicsit irigy vagyok hogy en nem birok itthon kepeket fel tenni, igy nincsenek mellette a megjegyzeseim sem es nem is azok a kepek vannak fent amiket en szeretnek megmutatni, de legalabb lathattok egy parat. A legalso kep a kedvencem. Egyreszt mert jol sikerult masreszt mert a kedvenc pulyammal vagyok rajta. Imadom ezt a dilinyos kiscsajt.
Puszillak titeket,
Ditte

 
At 12:48 AM, Anonymous Anonymous said...

Hirtelen azt hittem, hogy a Ditte blogja a képek miatt. Csináltam egy kis reklámot neked az ő naplójában de úgy látom nem sokan írtak nálad.
Fogi küldött egy mailt, januárban megint megyünk vizitúrázni :o)

 
At 10:41 AM, Blogger GeffZ said...

Aki akarja, olvassa, kommentel, nem kommentel...blabla. Dittebaby viszont adhatott volna egy kis plusz magyarazatot.

 
At 11:43 AM, Anonymous Anonymous said...

egyreszt azert nem adtam mert irigy vagyok, hogy en nem birom az itthoni geppel feltenni a kepeket, masreszt merges lettem mert nem azokat tetted fel amiket en akartam, masreszt nem is irtal hozzajuk semmit, es kulonbensem az en blogom. En is fel akarok rakni kepeket es irni is roluk.
Viszont az itteniekrol annyit, hogy Igen az egyik kepen a munkahelyemen vagyok. Nem mindig nezek ki ennyire szarul de akkor valamiert kicsit mar hullajelolt voltam, es azota mar sminket is vettem. A lenti keprol irtam, hogy o a kislany aki hiszti kiralyno. En nem ra vigyazok o a pasi gyereke. A tobbi kep viszont azt hivatott bemutatni, hogy mekkora kiraly telefonunk van es meg panorama kepet is lehet vele csinalni. Asszem oxford street, es piccadilly van fent a blogon. Ugyanis zolikam, nem jo ugy kommentet irni, ha nem latod kozben a kepeket. Egyebkent johetnel mar, varlak. Faj a hasam, es Tracy Chapmann-t hallgatok.
Elvis! Szerintem nem fogytam, de azert koszi a bokot.
pusz

 

Post a Comment

<< Home