Friday, February 17, 2006

Blog

Csak hogy ne und magadat halalra, irok. MA elmentem National Insurance interjura, volt is ott egy ket magyar pofa, de nem elegyedtem szoba senkivel, mer hiszen nekem ez volt a munka napom, csak kertem egy kis szabadidot...blabla.
NA persze ez a nagy hivatalos hajciho egy kisse elhuzodik a szam kikuldesevel: 4-6 het, hogy az anyjukat!
Kezdek kicsit beidegesedni...
Gondoltam is hogy felteszek ide valami szaftos rajzfilmkepet, de Sunyi arra is csak valami csunyat irna, pedig ez eleg hardcore kep lenne...hehehe!
A barlangos izerol meg csak annyit, en nagyon is jol emlekeztem a programra, csak sajnos nem jott kozbe semmi (egy gopzaj, vagy egy lottonyeremeny)hat inkabb Londonoztunk egyet. Az egyetlen zavaros tenyezo csak a maci a barlangban: ki, be megy, aztan valaiert atmegy a masik barlangba, a gaton tul...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home