Saturday, February 11, 2006

Draga gyermekunk, Quinton

Ez az aldott kedves gyermek tegnap mar ma gyujtott ra egy jointra, ami epp eleg volt hogy a haz felsobb szekcioit belengje a zold kellemes fuszerszaga. Gondolkodtam is egy nevtelen telefonhivason, de addigra total lebukott es mindket szulo kibukott, hat adtam ala en is. Zahd nemsokkal kesobb meg egy fustolot is adott - persze ennek az illata is annyira athato - vagyis a fustje annyira fojto, hogy megincsak nem tudtam aludni.
11-tol nyomtak a Blade-et, de feluton tovabb kapcsoltam egy Pink Floydos dokumentumfilmre, ami a Dark Side of the Moon album elkesziteserol szolt. Ezek a faszik hihetetlen profik: a kepernyonek is a studioban rogtonozve meg hatvanon tul is siman lemezminosegben nyomtak. (Ha valakinek esetleg mondanak valamit a nevek) Roger Waters hangjat ugyan mar elkoptattak az evek, de ugyanolyan jol jatszik a gitaron, mig Gilmournak meg a hangja is teljesen a regi (a mi Szorenyink biztos irigykedik).
Ja, BLAMAZS: Pavarotti tuti playbackelt az olimpia megnyiton! Hahahahahahahaha!!! Szegeny oregfiu...
Sajna tegnap nem tudtam felvenni a muszereimet, igy a munkakezdes meg varhat egy kicsit - gondoljak ok, de mar majdnem mindenem megvan. Mi kell meg: National Insurance szam az adozashoz, bankszamla a fizuhoz, hazidoktor, meghosszabbitani az IV number ervenyesseget, kicserelni az igazolvanyokat,es elkoltozni.
Mar Ditte teljesen le akar lepni, az en reszemrol is boven eleg a banyalak-drogtanya csucsizebol.
Azer most hetvegen meg elmegyunk babakiallitani, de most Ditte lesz a konyvarus en meg a belepo szedo...

2 Comments:

At 12:49 AM, Anonymous Anonymous said...

3 éve vettem egy harckocsi modellt és végre rászántam magam, hogy befejezzem.
Vasárnap volt egy barlang (valami emlék túra) kirándulás a Pálvölgyi és a Szemlőhegyi barlangokba. Jó helyekre küldtem a toborzó maileket, mert egy mást hülyítették be az emberek. Persze nagy égés lett belőlle szerintem az életben rá nem tudom venni még egy kirándulásra ezeket az embereket. Elég nehezen sikerül elindúlni, aztám meg lassan haladtunk a sok vén csont miatt. A főbarlangász szaki meg egyfolytában sztorizgatott, de csak magát szórakoztatta vele többnyire. A második barlangig már hatan nem is jöttek a behülyített arcok közül. Viszont utánna az egyik cimborámnak megnéztem a veterán skoda feliciáját. Most lett kész. Amikor meg vette szerintem akkor is tök jó volt, de atomjaira bontatta, amit tudott azt pótolta vagy eredeti alkatrészre cserélte. Kívűl-belül kijavították újra fényezték új kárpitozás. Tip-topp a járgány! És be is indul!!!

 
At 1:58 PM, Anonymous Anonymous said...

Szia Zoli!
Úgy látom lassan már érdemesebb Téges olvasni... A Nyanyád blogja kezd kiürülni. Mi van Vele? Remélem nem tél végi depresszióját éli..:-) (puszillak Editke:-)

Gratulálok a vizsgáidhoz, keress sok pízt, hogy legyen miből Godivát hozni nekünk...
Vicces vagyok ugye? Gondolom akkorát röhögtél, mint én.
Szal sok sikert, meg ilyenek.
Jut eszembe: Szörényinek meg sose volt hangja (vagy csak nem tetszett). A múltkor volt Vele egy nosztalgiázós műsor, hát az egy akkora nagy 'öcs volt, hogy nem akartam hinni a fülemnek.
A Pink FLoyd pedig mindig is jó volt és jó lesz!!
Na megyek, mert én befordulok a szemem meg kifordul!

Pusza
Kácsa alias Katika

 

Post a Comment

<< Home